Šī mājaslapa izmanto dažādas sīkdatnes. Dažas sīkdatnes ir funkcionāli nepieciešamas, bez kurām Jūs nevarēsiet lietot šo mājaslapu. Bet pārējās sīkdatnes tiks izmantotas tikai tad, ja Jūs tam piekrītat. Uzzināt vairāk

Konkursā “Pakalpojumu izcilības balva” Salaspils iegūst 2. vietu

1 KAAC

Pirms vairāk nekā diviem gadiem Salaspils novada domes telpās durvis vēra Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), piedāvājot iedzīvotājiem vienuviet saņemt gan pašvaldības, gan valsts iestāžu pakalpojumus. Tas, protams, pašvaldībai bija liels izaicinājums, tomēr svarīgākais ir mūsu iedzīvotājs, kurš tādējādi ietaupa savu laiku.

Mūsu VPVKAC darbība ir pozitīvi novērtēta ne tikai no iedzīvotāju, bet arī no Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) puses, jo konkursā “Pakalpojumu izcilības balva” Salaspils novadu nozīmes centru pašvaldību kategorijā ir ieguvusi otro vietu, piekāpjoties vien Ādažu kolēģiem.

VPVKAC novērtēšana tika organizēta brīvprātīga konkursa veidā, novērtēšanā ņemot vērā gan pašvaldības pieteikumos sniegto informāciju, gan objektīvi iegūstamus VPVKAC darbības rezultātu datus.

“Izvērtējot Salaspils novada valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra pagājušā gada statistiku, ik dienu esam apkalpojušas apmēram 130 klientus, no kuriem 80 bija pašvaldības jautājumi un 50 - valsts pakalpojumi, tātad pašvaldības pakalpojumi ir bijuši vairāk,” stāsta vecākā klientu apkalpošanas specialiste Daina Tenisone. ”Pašvaldībā pakalpojumi ir aprakstīti un ir izstrādātas veidlapas, kas jāiesniedz VPV KAC. Jautājumi ir ļoti daudz un dažādi, piemēram, par pirmskolas izglītības iestādēm, par neizvērtējamajiem pabalstiem un braukšanas kompensācijām, daudzbērnu ģimenes statusu un citi. Atgādinām, ka ikgadējie suņu žetonu arī ir jāizņem mūsu Klientu apkalpošanas centrā.”

No valsts pakalpojumiem pagājušajā gadā vispieprasītākie bija pieteikumi slimības pabalsta piešķiršanai, bērna piedzimšanas pabalsti un bezdarbnieku pabalsti. Šobrīd šie pieprasījumi mazliet samazinās, jo mūsu apkalpošanas speciālistes apmāca klientus iesniegt pieteikumus elektroniski portālā www.latvija.lv. Pašvaldības foajē ir pieejami divi publiskie datori, kurus mūsu darbinieces izmanto, lai individuāli apmācītu iedzīvotājus lietot e-pakalpojumus.

Mūsu Klientu apkalpošanas centra speciālistes ir ļoti atsaucīgas un zinošas un vienmēr gatavas jūs konsultēt un sniegt palīdzību. Gaidām jūs mūsu Klientu apkalpošanas centrā!

 

Salaspils

°C
Gaisa spiediens: hPa
Vēja stiprums: m/s
Vēja virziens:
tukšītis