Šī mājaslapa izmanto dažādas sīkdatnes. Dažas sīkdatnes ir funkcionāli nepieciešamas, bez kurām Jūs nevarēsiet lietot šo mājaslapu. Bet pārējās sīkdatnes tiks izmantotas tikai tad, ja Jūs tam piekrītat. Uzzināt vairāk

Laipni lūgti Salaspilī!

Pasargā sevi no izdegšanas!

Kad ikdienas skrējienā arvien lielākas grūtības sagādā darba un brīvā laika nošķīrums, rodas pārslodze - sāk vajāt ilglaicīgs stress, kas palielina izdegšanas sindroma risku.

Bieži vien atbildīgs un intensīvs darbs, paaugstināta atbildības sajūta pret veicamajiem pienākumiem, perfekcionisms, emocionāls izsīkums un augsti darba standarti rada situācijas, kad tieši pretēji vēlamajam - samazinās kocentrēšanās spējas un organisms pret šāda stresa izpausmēm signalizē ar garīgo spēju vājinošiem traucējumiem un fizisku diskomfortu.

Izdegšanas sindroma pazīmes:

  • ilgstošs nogurums,
  • motivācijas trūkums,
  • neapmierinātība,
  • uztveres problēmas,
  • darbaspēju zudums,
  • saskarsmes spēju zudums,
  • zudusi vēlme rūpēties par sevi,
  • pārslodze darbā – nemitīgas domas par darbu,
  • interešu trūkums,
  • svārstīgs, bieži vien pat apātisks garstāvoklis,
  • grūtības koncentrēties,
  • miega traucējumi.

Izdegšanas sindroma somatiskie simptomi:

  • biežas galvassāpes, reiboņi,
  • plecu un kakla muskuļu spriedze,
  • muguras sāpes,
  • svara svārstības,
  • kunģa čulas,
  • sirdsklauves,
  • paaugstināts asinsspiediens,
  • niez āda,
  • pastāv paaugstināts risks veidoties onkoloģiskām saslimšanām.AtkaribuVeidiLekcija

Lekcijās klausītājiem tiks nodrošināts izdales materiāls, kā arī aptaujas lapas.