Par izmaiņām SEB bankas pakalpojumu pieejamībā

Pirms desmit gadiem bankas raizējās, kā mazināt klientu rindas, lai tiem nebūtu filiālēs ilgi jāgaida. Mūsdienās situācija ir mainījusies. Klientiem svarīgākais ir sev vajadzīgos pakalpojumus saņemt ērti un ātri, un to visbiežāk katrs var izdarīt savās mājās vai darba vietā, izmantojot internetbanku, vai arī dodoties pie bankomāta un atstājot nepieciešamību doties uz filiāli vien sarežģītāku jautājumu kārtošanai. SEB bankas dati liecina, ka šobrīd 99% norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos, un tikai 1% norēķinu tiek veikti filiālēs. Cilvēku skaits, kas 2014. gadā apmeklēja SEB bankas filiāles, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, ir samazinājies vidēji par 35%-40%. Tostarp, Salaspils filiālē pērn apkalpoti par 36% mazāk klientu, salīdzinājumā ar 2013. gadu. Vienlaicīgi, par 27% pieaudzis Klientu centrā saņemto zvanu skaits un par 15% pieaudzis elektroniskajos kanālos saņemto e-pastu un jautājumu skaits. Līdz ar izmaiņām, SEB bankas filiāle Salaspilī no 6. februāra pārtrauks darbu. SEB banka arī turpmāk nodrošinās visu klientu kontu, maksājumu karšu, norēķinu un citu bankas pakalpojumu darbību tāpat kā līdz šim. Salaspilī arī turpmāk klientiem būs pieejami: bankomāti skaidras naudas darījumu veikšanai: bankomātos iespējams veikt ne vien skaidras naudas darījumus, bet arī aplūkot sava konta atlikumu, pārbaudīt pēdējos veiktos darījumus un veikt dažādu rēķinu apmaksu; internetbankas terminālis – izmantojot internetbanku, klienti var saņemt plašu ikdienas pakalpojumu klāstu: veikt maksājumus, pārbaudīt to izpildes gaitu, iegūt informāciju par saviem darījumiem – kontu atlikumu, veiktajiem karšu norēķiniem, depozītiem un kredītiem, līzingu, ieguldījumiem un vērtspapīru darījumiem, cita starpā pieteikt maksājumu kartes aizvietošanu (ja esošā karte nozaudēta, nozagta, atstāta bankomātā, aizmirsts PIN kods) un papildu norēķina konta atvēršanu. Atjaunotās maksājumu kartes, kurām beidzies derīguma termiņš, klienti var saņemt pa pastu savā pastkastītē (tām saglabājas iepriekšējais PIN kods). Lai atjaunoto maksājumu karti saņemtu savā dzīvesvietā, aicinām klientus aktualizēt savu kontaktadresi internetbankā vai dodoties uz kādu no filiālēm. Savukārt, ja nepieciešamas bankas speciālistu konsultācijas klātienē, klientus gaidīsim mūsu tuvākajās filiāles – Ogrē, Skolas ielā 2a vai kādā no bankas filiālēm Rīgā. Savu atbalstu klientiem ir gatavi sniegt SEB Klientu centra speciālisti, atbildot uz jautājumiem, kā arī nodrošinot virkni citu pakalpojumu. Sazinieties ar Klientu centru pa tālruni 8777 (darba dienās no 8:00 līdz 22:00 un brīvdienās no 9:00 līdz 17:00).

lasīt vairāk
Jaunais āra aprīkojums aktīvās atpūtas atbalsta biedrībai „Dole” ļaus rīkot pasākumus visās sezonās

Biedrība gadu mijā ir veiksmīgi realizējusi ES Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) pasākuma „Lauku ekonomikas dažādošana un dzīves kvalitātes veicināšana vietējo attīstības stratēģiju īstenošanas teritorijā” projektu „Aprīkojuma iegāde āra pasākumiem Doles salā”. Projekta rezultātā biedrībai tika iegādāta telts (12 x 8m) un seši galdi ar soliem, kas dos lielisku iespēju visiem interesentiem baudīt vēl pilnvērtīgāku aktīvo atpūtu, veiksmīgi organizēt un piedalīties sacensību norisē un rīkošanā, kā arī veiksmīgi realizēt ieceres par bērnu un jauniešu aktivitāšu rīkošanu neatkarīgi no laika apstākļiem. Telts ar aprīkojumu jau lieti noderēja vecgada vakara pavadīšanā un Jaunā gada sagaidīšanā, kad teltī pulcējās ap 60 cilvēku- aktīvākie dolēnieši ar ģimenēm un ciemiņi. Vecgada vakars tika pavadīts godam- ar atraktīvām spēlēm, teātra ludziņas uzvedumu, kurā lomas bija sadalītas visiem, laimes liešanu, zupas vārīšanu un noslēgumā – salūtu! Lai visiem veiksmīgs un aktīvs Jaunais gads! AAAb ”Dole”

lasīt vairāk

Salaspils

°C
Gaisa spiediens: hPa
Vēja stiprums: m/s
Vēja virziens:

Arhīvs